خرید سرامیک ارزان

من وقتی می‌خواهم جنسی بخرم همیشه دوست دارم به قیمت درب کارخانه بخرم ولی از طرفی، فروشنده‌ها و مغازه‌ها همیشه در دسترس‌تر هستند لیکن قیمتشان بالاتر است. راه‌حل چیست؟ پاسخ این سؤال راجع به خرید کاشی و سرامیک که محصولی تخصصی است، اهمیت ویژه‌ای دارد.

معمولاً این سؤال برای خریداران وجود دارد که کاشی و سرامیک ارزان از کجا بخرم ؛ آیا صبر کنم تا فروشگاه یا کارخانه‌ای حراج سرامیک ارزان اعلام کند؟ آیا روش‌های بهتری برای خرید سرامیک با بهترین قیمت وجود دارد؟ پاسخ این سؤال‌ها را در این مقاله متوجه می‌شوید.

انواع روش خرید کاشی و سرامیک ارزان

1- خرید کاشی و سرامیک از کارخانه

خرید کاشی و سرامیک از درب کارخانه اولین فکری است که به ذهن خریداران می‌رسد ولی این فکر معمولاً عملی نیست زیرا کارخانه‌ها عموماً در خارج شهر هستند و از سوی دیگر، فروش حضوری در محل کارگاه ندارند بلکه عوامل و دفاتر فروشی در مراکز شهرها دارند که از طریق آن‌ها اقدام به فروش می‌کنند.

2- خرید کاشی و سرامیک از فروشگاه

خرید از مغازه‌های مصالح‌فروشی یک روش مناسب و در دسترس برای خرید سرامیک و کاشی است. ولیکن هزینه اجاره مغازه باعث می‌شود که قیمت مغازه‌داران کمی بالا باشد لذا خریداران ترجیح می‌دهند از روش‌های ارزان‌تر استفاده کنند.

3- فروشگاه‌های آنلاین

خرید آنلاین نیز یک روش دیگر خرید هر محصولی از جمله کاشی و سرامیک است. کاشی و سرامیک محصولات خاصی هستند و مشتریان عموماً تمایل دارند که قبل از خرید، نمونه را از نزدیک ببینند و لمس کنند. اگر قصد خرید آنلاین کاشی و سرامیک دارید توصیه می‌کنم از فروشگاهی که شوروم دارد خرید نمایید.

4- بازار و انبار مصالح‌فروشی

در برخی شهرها چند انبار و سوله کنار هم واقع شده‌اند و انواع مصالح را به فروش می‌رسانند. این مجتمع‌های بازاری معمولاً نقش تأمین‌کننده در احجام زیاد را دارند و برای خریدهای موردی و سریع مناسب نیستند. در ضمن این بازارها معمولاً قیمت مناسب و رقابتی دارند اما عیبشان این است که عموماً فقط با همکار کار می‌کنند.

5- خرید کاشی و سرامیک از عوامل فروش

خرید سرامیک به قیمت کارخانه

خرید سرامیک و کاشی از درب کارخانه ارزان ولی سخت است. فروشگاه‌های مصالح سطح شهر، در دسترس هستند ولی قیمتشان بالا است. همچنین هر دو گروه مذکور صرفاً فروشنده هستند و درباره معرفی محصول متناسب با نیاز شما نمی‌توانند مشاوره‌ای ارائه بدهند. با خرید سرامیک و کاشی از آرسیلا، علاوه بر ارائه مشاوره تخصصی رایگان و امکان بازدید از شوروم، ما خرید با قیمت درب کارخانه را تضمین می‌کنیم:

نکات خرید ارزان کاشی و سرامیک

1- سرامیک روشن‌تر، ارزان‌تر

مطابق با قیمت‌های بازار ایران، سرامیک‌های با رنگ‌های روشن و سفید معمولاً ارزان‌تر از سرامیک‌های طوسی و تیره هستند. پس اگر رنگ‌بندی برای شما اولویت نیست؛ کاشی و سرامیک روشن را انتخاب کنید.

2- پرسلان ممنوع!

پرسلان یک محصول خاص است که به دلیل شرایط پخت و خاک مورداستفاده دارای خواصی مانند مقاومت بالا و نفوذپذیری کم است. پرسلان‌ها قیمت بالاتری نسبت به سایر مصالح سرامیکی دارند و باید فقط در مواردی که نیاز به کاربرد پرسلان وجود دارد؛ آن‌ها را تهیه کرد. جاهایی که با یخبندان، بارگذاری متناوب و یا نفوذ دائم سیالات مواجه است.

3- مات به‌جای پولیش

سرامیک پولیش بسیار زیباست و برای همین انتخاب اول بسیاری از افراد محسوب می‌شود؛ اما سرامیک پولیش خورده بسیار گران‌تر از انواع مات یا براق معمولی است. لذا سرامیک پولیش را فقط برای اماکنی که جلوی دید هستند و یا زیبایی آنجا برای شما فوق‌العاده مهم است خریداری نماید.

4- متراژ را محاسبه کنید

ازآنجاکه اگر متراژ کم‌تر از نیاز خود سفارش دهید مجبور می‌شوید مجدداً سفارش دهید و 2 بار هزینه حمل را بپردازید؛ حتماً متراژ دقیق کاشی و سرامیک را از قبل برآورد کنید. فراموش نکنید که اگر خرید اضافه هم انجام دهید امکان عودت مصالح اضافه، سخت و در مواردی ناممکن است. در این بین، روش محاسبه متراژ اسلب اهمیت ویژه‌ای دارد. فراموش نکنید که همیشه مقداری را برای پِرتی محصولات در نظر بگیرید.

5- کرایه حمل‌ونقل

سعی کنید از کارخانه نزدیک یا انبار شهرستان خود خرید کنید تا هزینه حمل‌ونقل کاهش یابد. همچنین متراژ خرید خود را برآورد کنید تا خودروی حمل متناسب را بتوانید انتخاب نمایید. خودروی باری خود را با وزن خرید خود تنظیم کنید مثلاً بار 31 تُن متناسب با خودروی جفت‌محور است.

6- خرید کاشی و سرامیک عمده

اگر شرایط دپوی محصول را دارید؛ سعی کنید یکجا و به طور عمده خرید نمایید. فروشندگان برای خریداران عمده همواره تخفیف‌های ویژه‌ای قائل‌اند.

7- خرید سرامیک ته انباری

خیلی مواقع یک انبار، همکاری خود با یک کارخانه را کاهش می‌دهد یا اینکه خط تولید سرامیک یا کاشی به حالت تعلیق در می‌آید یا اینکه محصولی برای مدت طولانی در انبار بدون خریدار مانده است. در چنین حالتی با محصولی مواجه‌ایم که اصطلاحاً فاقد پشت‌بند است و ازآنجاکه انباردار می‌خواهد موجودی این محصولات خود را صفر کند؛ حاضر است محصول خود را با قیمت نازل به فروش برساند.

8- خرید سرامیک ناقص

فرآیند رنگ‌بندی سرامیک‌ها پیچیده است و گاهی محصولات یک خط تولید هم‌رنگ، یکدست و مشابه هم تولید نمی‌شوند. این محصولات در پروژه‌های مهم قابلیت استفاده ندارد. تولیدکنندگان حاضرند با قیمت بسیار ارزان و گاهی حتی بدون سود، این نوع سرامیک‌ها را به فروش برسانند.

9- اسلب نخر

سرامیک اسلب سرامیکی با ابعاد بزرگ است که شکوه و زیبایی فوق‌العاده‌ای دارد اما قیمت آن گران است. اگر قصد اجرای اقتصادی پروژه خود را دارید می‌توانید به‌جای اسلب از سرامیک با ابعاد کوچک‌تری استفاده نمود.

10- حذف واسطه

با خرید از عوامل رسمی فروش کاشی و سرامیک مانند آرسیلا می‌توانید با حذف واسطه‌ها، مستقیماً از تولیدکننده خریداری نمایید. با این کار می‌توانید در قیمت نهایی صرفه‌جویی کنید.

تهیه و کاربرد سرامیک و کاشی ارزان

آیا کاشی و سرامیک ارزان بی‌کیفیت است؟

درجه بندی سرامیک

کاشی و سرامیک در کیفیت‌های مختلفی تولید می‌شوند و دارای درجه‌بندی کیفیت هستند. مثلاً سرامیک درجه 1 بهتر از سرامیک درجه 2 و 3 است. سرامیک‌های درجه 4 و 5 معمولاً کیفیت پایینی دارند و فقط مناسب برخی پروژه‌های کم‌اهمیت هستند. ارزان بودن یک سرامیک لزوماً به دلیل کیفیت پایین آن نیست بلکه گاهی عوامل فروش با کم کردن واسطه‌ها یا کم کردن حاشیه سود، می‌توانند یک محصول باکیفیت را با قیمت پایین‌تری به دست مشتری برسانند. توصیه می‌کنیم برای پروژه‌های مهم حتماً از سرامیک درجه 1 استفاده نمایید.

کاربرد کاشی و سرامیک ارزان

همان‌طور که گفتیم هر ارزانی‌ای دلیل بر بی‌کیفیتی نیست اما چنانچه سرامیک ارزان با کیفیت پایین خریداری کردید؛ مهم است که بدانید در چه بخش‌هایی باید از آن استفاده کنید. محل‌های مهمی مثل نمای ساختمان و یا مناطقی که تحت بارگذاری هستند، محل مناسبی برای اجرای سرامیک ارزان نیست. کاشی و سرامیک ارزان با کیفیت معمولی را در این محل‌ها اجرا نمایید:

  • پروژه‌های موقت
  • مناطق کم‌تردد مانند ته سوله
  • پشت کابینت
  • زیر پارکت

آرسیلا: فروش سرامیک به قیمت کارخانه

بازدید از شوروم کاشی و سرامیک

چه قصد خرید سرامیک کف ارزان داشته باشید و چه خرید اسلب ارزان، کارشناسان ما آماده مشاوره هستید. کافی است با شماره‌های اعلام‌شده در بخش زیر تماس بگیرید و ضمن استعلام قیمت، برای بازدید از شوروم ما هماهنگ نمایید. آرسیلا عرضه‌کننده کاشی و سرامیک باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه در ایران است که بیش از یک دهه فعالیت و همکاری با تولیدکنندگان و کارخانه‌های معتبر تولید کاشی و سرامیک را در کارنامه خود دارد.

حذف واسطه‌ها، کم کردن حاشیه سود و ارائه مشاوره تخصصی، سبب رضایت مشتریان ما در طول سالیان گذشته گردیده است. ما بدون واسطه اکثر برندهای باکیفیت کشور را با قیمتی مقرون‌به‌صرفه در اختیار خریداران خود قرار می‌دهیم. همین حالا تماس تلفنی بگیرید یا نظر ارزشمندتان را در پایین همین پیج کامنت نمایید.

محمد بهرامیمشاهده نوشته ها

Avatar for محمد بهرامی

مهندس عمران و فعال حوزه صنعت ساختمان فارغ التحصیل دانشگاه تهران و نویسنده و محقق در زمینه فنی و اجرایی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *